نیروانا

"هیچ چیز دوبار اتفاق نمی افتد....به همین دلیل....ناشی به دنیا آمدیم و خام خواهیم رفت!!!"

نیروانا

"هیچ چیز دوبار اتفاق نمی افتد....به همین دلیل....ناشی به دنیا آمدیم و خام خواهیم رفت!!!"

اشعار عاشقانه

سلام دوستان عزیز این شعر رو خودم سرودم که امیدوارم خوشتون بیاد.

صدایت طنین انداخته است در گوشم؛ نجوای زیبای گل را در نفست حس کردم....

قطره های باران را در دو نرگس آهویت... بر گونه های سرخ و سیب مانندت نظاره کردم.

ای غریب آشنا که حسی مشترک و غریب در وجودم به ودیعه نهادی؛رقص غمناک کلامم را درشب سیه بپذیر....

تا بامدادی دیگر با تو به پرواز در آیم.   

 

 

یک غزل هم سرودم که امیدوارم خوشتون بیاد.

 

نگاه اول تو عشق درون من را

 

                          احیاء و زنده کردست چشمان بسته ام را

 

من دیده ام رو بستم گویی که هیچ ندیدم

 

                          اما نشد ببندم چشم و دل ترم را

 

من راز نرگسانت شاید که فاش کردم

 

                          زیرا که سرّ خود را دیدم شد آشکارا

 

اکنون نده عذابم ای یار دلنوازم

 

                         آخر مگر چه کردم گشته ام سنگ خارا

 

تاب وتوان ندارم گر تو نکنی یادم

 

                         در این بهار زیبا یارا برس به دادم

 

توسط مهدی ۱۶/۷/۱۳۸۶

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ http://tiara.blogsky.com

سلام
وبت رو دیدم خوشم اومد . یه سر به من بزن خوشحال می شم. برای تبادل لینک .خبر بده با تشکر

بهاره سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.ghazalak.wordpress.com

سلام مهدی جان....خیلی زیبا بود.....شایدوصف آن چیزهایی بود که به وصف نمی آیند.....به قول شاملو:من درد مشترکم...مرا فریاد کن!...راستی اسباب کشی کردم به اینجا:وبلاگ غزلک:www.ghazalak.wordpress.com
بهم سر بزن.....منتظرم.....بای بای....

نگار چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام آقا مهدی شعری که گذاشتید واقا قشنگه من که خیلی خوشم اومد

علی شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ق.ظ

آهای آقا .. خانوم مرا جایی ندید؟
یادم نمی آید کجا ایستاده بودم
همه حرفهایم را کسی دزدیده است
آقا ..خانوم خواهش میکنم کمکم کنید
من خیلی میترسم
ممکن است کسی مرا جای کس دیگری با خودش ببرد
آنوقت خیلی بد میشود میدانید که
نه..نه اشتباه نکنید
دنبال نیمه گمشده خودم نمیگردم
دنبال تمام گمشده خودم هستم
هی آقا..خانوم
خواهش میکنم اگر مرا برداشته اید
زودتر پس بدهید
یا اگر میدانید چه کسی این کار را کرده به من بگویید
زودتر وگرنه دیر میشود ممکن است کسی مرا بردارد
به جای دخترش، خواهرش ،مادرش،خدای نکرده معشوقه اش
شاید هم حتی خودش غالب کند
میدانید که این روزها خود بودن یا اصلا بودن کار آسانی نیست
خانم..آقا
خواهش میکنم عجله کنید قبل از آنکه خیلی دیر شود

نایب سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ http://cepenta.blogfa.com

سلام
اگه ناراحت نمی شی باید بگم غزلت یه مقداری جای کاری داره

گنجشگک یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.sorushbaderan.blogfa.com

سلام اقا مهدی خیلی قشنگ بود انشاالله که قشنگ تر هم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد